26 Aralık 2011 Pazartesi

Başka Dünya

Görmek isterdim, nanometrik dalgaboylarının tüm ışıklarını.
Duymak isterdim, desibelleri aşan o yüzbinler farklı sesleri.
Koklamak isterdim, daha nice rayihaları.
Hissetmek isterdim, yaşamak bir yana, anlatmaktan aciz kalacağım duyguları.
Bilmek isterdim, aklımın terazisinde tufanlar koparacakları.
Bir çırpıda dokunmak isterdim, üçyüzbin ışık yılı uzakta olduğum o yıldıza.
Yürümek isterdim, o nefesimi kesen denizin üzerinde saatlerce.
Uçmak isterdim, kelebeği kıskandırırcasına havada.
Işıkla yarış etmek isterdim oysa, meleklerle sohbet etmek mesela.
Bir dost olmak seyyareye.
Neyse, olmadı işte.
Kabiliyetlerim bu kadar.
Başka dünyada artık.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

aa inanmıyorum hiç yorum yapmadan 5 saat durabilmiş birileri Oh my Goodness! :)
göko :)